iX1

THE

iX1

BMW i

DEN NYE BMW iX1: MOTOR OG TEKNISKE DATA.

TEKNISK DATA OM BMW iX1.

          Drevtype

          Fuldt elektrisk

          Effekt i hk (kW)

          230 (313) 1

          Drejningsmoment i Nm

          494

          Gearkasse

          1-trins, automatisk

          Træktype

          Firehjulstræk

          (Nominel) effekt/30 minutters effekt i kW (hk)

          200 (272) / 94 (128)

          (Nominelt) drejningsmoment i Nm

          494

          Acceleration 0-100 km/t på sek

          5,6

          Maksimal hastighed elektr. i km/t

          180

          2

          CO₂-udledning, blandet kørsel, WLTP, i gram pr. Kilometer

          0

          Elforbrug, kombineret WLTP i kWh/100 km

          18,2–16,9

          E-rækkevidde, WLTP, i kilometer 3

          414–439

          Forbikørselsstøj

          65 7

          4

          Batteristørrelse i kWh

          64,8

          Rækkevidde i km ved 10 minutters high-power-efteropladning 4

          118 - 135

          Maximum charging power AC in kW

          11 / 22

          Ladetid AC 0-100 % i h

          6:30 / 3:45

          Maximum charging power DC in kW

          130

          Ladetid DC 10-80 % i min

          0:29

          BMW iX1 xDrive30
          4.500 mm
          BMW iX1 xDrive30
          1.845 mm
          BMW iX1 xDrive30
          1.616 mm

          Længde i mm

          4.500

          Bredde i mm

          1.845

          Højde i mm

          1.616

          Bredde i mm/med spejle

          2.104

          Hjulafstand i mm

          2.692

          Egenvægt i kg 5

          2.085

          Tilladt totalvægt i kg

          2.580

          Nyttelast i kg

          570

          Anhængerlast som ekstraudstyr fra fabrikken bremset indtil 12 %/støttelast i kg 6

          1.200 / 75

          Bagagerumsvolumen i l

          490–1.495

          Drevtype

          Fuldt elektrisk

          Effekt i hk (kW)

          150 (204)

          Drejningsmoment i Nm

          250

          Gearkasse

          1-trins, automatisk

          Træktype

          Forhjulstræk

          (Nominel) effekt/30 minutters effekt i kW (hk)

          150 (204) / 68 (92)

          (Nominelt) drejningsmoment i Nm

          250

          Acceleration 0-100 km/t på sek

          8,6

          Maksimal hastighed elektr. i km/t

          170

          2

          CO₂-udledning, blandet kørsel, WLTP, i gram pr. Kilometer

          0

          Elforbrug, kombineret WLTP i kWh/100 km

          17,3–15,4

          E-rækkevidde, WLTP, i kilometer 3

          427–475

          Forbikørselsstøj

          66 7

          4

          Batteristørrelse i kWh

          64,8

          Rækkevidde i km ved 10 minutters high-power-efteropladning 4

          132 - 152

          Maximum charging power AC in kW

          11 / 22

          Ladetid AC 0-100 % i h

          6:30 / 3:45

          Maximum charging power DC in kW

          130

          Ladetid DC 10-80 % i min

          0:29

          BMW iX1 eDrive20
          4.500 mm
          BMW iX1 eDrive20
          1.845 mm
          BMW iX1 eDrive20
          1.616 mm

          Længde i mm

          4.500

          Bredde i mm

          1.845

          Højde i mm

          1.616

          Bredde i mm/med spejle

          2.104

          Hjulafstand i mm

          2.692

          Egenvægt i kg 5

          1.940

          Tilladt totalvægt i kg

          2.435

          Nyttelast i kg

          570

          Anhængerlast som ekstraudstyr fra fabrikken bremset indtil 12 %/støttelast i kg 6

          750 / 75

          Bagagerumsvolumen i l

          490–1.495

          BMW HJUL OG DÆK.

          Vi udsætter dækkene på vores køretøjer for strenge test med op til 50 forskellige kvalitetskriterier – betydeligt mere end de standardiserede dækmærkningskrav, der forskrives i EU-lovgivningen Her finder du alle oplysninger om egenskaberne ved de dæk, der anvendes af BMW.

          Brændstofforbrug og CO₂-udledning.

          Værdierne uden parentes gælder for standardmodellen med standardgearkasse, værdier i parentes gælder for samme model, men med en anden gearkasse.

           

          Det anførte brændstofforbrug og CO₂-udledning er fastsat i henhold til Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EF) 715/2007 af 20. juni 2007 gældende på tidspunktet for typegodkendelsen af det pågældende køretøj. De anførte tal er baseret på et køretøj med det standardudstyr, som køretøjet leveres med, og det viste interval er baseret på de forskellige konfigurationsmuligheder (standardudstyr og ekstraudstyr). De modeller, der er afbildet, afspejler biler, der forhandles på det tyske marked. Der kan dermed forekomme afvigelser fra de beskrevne modelvarianter og det beskrevne udstyr i forhold til biler, der forhandles i Danmark. Du kan få yderligere oplysninger hos din BMW forhandler.

           

          * Brændstofforbruget, CO₂-udledninger og strømforbrug er fastsat ud fra den nye WLTP-norm (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure). Registreringsafgiften er baseret på, blandt andet, bilens udledning och energiforbrug. 

           

          Mere information om udledninger og WLTP-kørecyklussen findes på www.bmw.dk/wltp.

           

          En oversigt over brændstofforbrug, CO₂-udledninger og strømforbrug for alle nye personbilmodeller fås gratis på alle salgssteder, og kan derudover ses på Trafikstyrelsens hjemmeside www.bilviden.dk.

           

          Generelle vilkår og ansvarsfraskrivelse.

          Vi tager forbehold for fejl og mangler. Vi tilstræber, at indholdet er ajour, men vi kan ikke garantere, at indholdet til enhver tid er korrekt. BMW.dk kan ikke betragtes som en komplet guide til vores produkter og ydelser.

          BMW Danmark A/S forbeholder sig retten til når som helst at foretage ændringer i priser, specifikationer og udstyr.