BMW i4 Gran Coupé set udefra

THE NEW

i4

BMW i

DEN NYE BMW i4 GRAN COUPÉ.

BMW i4 eDrive40[1]: Elektrisk forbrug, blandet kørsel, WLTP, i kWh/100 km: 18,6–15,4; Elektrisk rækkevidde, WLTP, i km: 491–600

 

[1] Rækkevidden afhænger af forskellige faktorer, især: personlig kørestil, strækningens beskaffenhed, udetemperatur, drift af varme-/klimaanlæg, fortemperering.

TEKNISK DATA OM BMW i4.

          Drevtype

          Fuldt elektrisk

          Effekt i hk (kW)

          250 (340)

          Drejningsmoment i Nm

          430

          Gearkasse

          1-trins, automatisk

          Træktype

          Baghjulstræk

          (Nominel) effekt/30 minutters effekt i kW (hk)

          250 (340) / 105 (143)

          (Nominelt) drejningsmoment i Nm

          430

          Acceleration 0-100 km/t på sek

          5,6

          Maksimal hastighed elektr. i km/t

          190

          1

          CO₂-udledning, blandet kørsel, WLTP, i gram pr. Kilometer

          0

          Elforbrug, kombineret WLTP i kWh/100 km

          18,6–15,4

          E-rækkevidde, WLTP, i kilometer 2

          491–600

          Forbikørselsstøj

          67 6

          3

          Batteristørrelse i kWh

          81,3

          Rækkevidde i km ved 10 minutters high-power-efteropladning 3

          154 - 197

          Maximum charging power AC in kW

          11

          Ladetid AC 0-100 % i h

          8:30

          Maximum charging power DC in kW

          205

          Ladetid DC 10-80 % i min

          0:30

          BMW i4 eDrive40
          4.783 mm
          BMW i4 eDrive40
          1.852 mm
          BMW i4 eDrive40
          1.448 mm

          Længde i mm

          4.783

          Bredde i mm

          1.852

          Højde i mm

          1.448

          Bredde i mm/med spejle

          2.073

          Hjulafstand i mm

          2.856

          Egenvægt i kg 4

          2.125

          Tilladt totalvægt i kg

          2.605

          Nyttelast i kg

          555

          Anhængerlast som ekstraudstyr fra fabrikken bremset indtil 12 %/støttelast i kg 5

          1.600 / 75

          Bagagerumsvolumen i l

          470–1.290

          Drevtype

          Fuldt elektrisk

          Effekt i hk (kW)

          295 (401)

          Drejningsmoment i Nm

          600

          Gearkasse

          1-trins, automatisk

          Træktype

          Firehjulstræk

          (Nominel) effekt/30 minutters effekt i kW (hk)

          295 (401) / 125 (170)

          (Nominelt) drejningsmoment i Nm

          600

          Acceleration 0-100 km/t på sek

          5,1

          Maksimal hastighed elektr. i km/t

          200

          1

          CO₂-udledning, blandet kørsel, WLTP, i gram pr. Kilometer

          0

          Elforbrug, kombineret WLTP i kWh/100 km

          19,8–16,7

          E-rækkevidde, WLTP, i kilometer 2

          460–546

          Forbikørselsstøj

          66 6

          3

          Batteristørrelse i kWh

          81,1

          Rækkevidde i km ved 10 minutters high-power-efteropladning 3

          149 - 185

          Maximum charging power AC in kW

          11

          Ladetid AC 0-100 % i h

          8:30

          Maximum charging power DC in kW

          205

          Ladetid DC 10-80 % i min

          0:30

          BMW i4 xDrive40
          4.783 mm
          BMW i4 xDrive40
          1.852 mm
          BMW i4 xDrive40
          1.448 mm

          Længde i mm

          4.783

          Bredde i mm

          1.852

          Højde i mm

          1.448

          Bredde i mm/med spejle

          2.073

          Hjulafstand i mm

          2.856

          Egenvægt i kg 4

          2.260

          Tilladt totalvægt i kg

          2.740

          Nyttelast i kg

          555

          Anhængerlast som ekstraudstyr fra fabrikken bremset indtil 12 %/støttelast i kg 5

          1.600 / 75

          Bagagerumsvolumen i l

          470–1.290

          Drevtype

          Fuldt elektrisk

          Effekt i hk (kW)

          210 (286)

          Drejningsmoment i Nm

          400

          Gearkasse

          1-trins, automatisk

          Træktype

          Baghjulstræk

          (Nominel) effekt/30 minutters effekt i kW (hk)

          210 (286) / 80 (109)

          (Nominelt) drejningsmoment i Nm

          400

          Acceleration 0-100 km/t på sek

          6

          Maksimal hastighed elektr. i km/t

          190

          1

          CO₂-udledning, blandet kørsel, WLTP, i gram pr. Kilometer

          0

          Elforbrug, kombineret WLTP i kWh/100 km

          18,6–15,1

          E-rækkevidde, WLTP, i kilometer 2

          406–500

          Forbikørselsstøj

          64 6

          3

          Batteristørrelse i kWh

          67,1

          Rækkevidde i km ved 10 minutters high-power-efteropladning 3

          144 - 182

          Maximum charging power AC in kW

          11

          Ladetid AC 0-100 % i h

          7:0

          Maximum charging power DC in kW

          180

          Ladetid DC 10-80 % i min

          0:32

          BMW i4 eDrive35
          4.783 mm
          BMW i4 eDrive35
          1.852 mm
          BMW i4 eDrive35
          1.448 mm

          Længde i mm

          4.783

          Bredde i mm

          1.852

          Højde i mm

          1.448

          Bredde i mm/med spejle

          2.073

          Hjulafstand i mm

          2.856

          Egenvægt i kg 4

          2.075

          Tilladt totalvægt i kg

          2.555

          Nyttelast i kg

          555

          Anhængerlast som ekstraudstyr fra fabrikken bremset indtil 12 %/støttelast i kg 5

          1.600 / 75

          Bagagerumsvolumen i l

          470–1.290

          Drevtype

          Fuldt elektrisk

          Effekt i hk (kW)

          400 (544)

          Drejningsmoment i Nm

          795

          Gearkasse

          1-trins, automatisk

          Træktype

          Firehjulstræk

          (Nominel) effekt/30 minutters effekt i kW (hk)

          400 (544) / 125 (170)

          (Nominelt) drejningsmoment i Nm

          795

          Acceleration 0-100 km/t på sek

          3,9

          Maksimal hastighed elektr. i km/t

          225

          1

          CO₂-udledning, blandet kørsel, WLTP, i gram pr. Kilometer

          0

          Elforbrug, kombineret WLTP i kWh/100 km

          21,8–17,6

          E-rækkevidde, WLTP, i kilometer 2

          417–520

          Forbikørselsstøj

          66 6

          3

          Batteristørrelse i kWh

          81,1

          Rækkevidde i km ved 10 minutters high-power-efteropladning 3

          135 - 173

          Maximum charging power AC in kW

          11

          Ladetid AC 0-100 % i h

          8:30

          Maximum charging power DC in kW

          205

          Ladetid DC 10-80 % i min

          0:30

          BMW i4 M50 xDrive
          4.783 mm
          BMW i4 M50 xDrive
          1.852 mm
          BMW i4 M50 xDrive
          1.448 mm

          Længde i mm

          4.783

          Bredde i mm

          1.852

          Højde i mm

          1.448

          Bredde i mm/med spejle

          2.073

          Hjulafstand i mm

          2.856

          Egenvægt i kg 4

          2.290

          Tilladt totalvægt i kg

          2.735

          Nyttelast i kg

          520

          Anhængerlast som ekstraudstyr fra fabrikken bremset indtil 12 %/støttelast i kg 5

          1.600 / 75

          Bagagerumsvolumen i l

          470–1.290

          BMW HJUL OG DÆK.

          Vi udsætter dækkene på vores biler for strenge test med op til 50 forskellige kvalitetskriterier – betydeligt mere end de standardiserede dækmærkningskrav, der foreskrives i EU-lovgivningen. Her finder du alle oplysninger om egenskaberne ved de dæk, der anvendes af BMW.

          Forbrug og CO₂-udledning.

          BMW i4 eDrive40[1]: Elektrisk forbrug, blandet kørsel, WLTP, i kWh/100 km: 18,6–15,4; Elektrisk rækkevidde, WLTP, i km: 491–600

           

          [1] Rækkevidden afhænger af forskellige faktorer, især: personlig kørestil, strækningens beskaffenhed, udetemperatur, drift af varme-/klimaanlæg, fortemperering.